Eğitim Birimleri

Sınavlar

Anasayfa   Eğitim Birimleri   Sınavlar
 

Bahçeşehir Kolejinde öğrencinin,

  • Akademik seviyesini belirlemek,
  • Eğitimin kalitesini artırmak,
  • Değerlendirme işlemlerini tamamlayıp eksiklerini tamamlamak,
  • Test tekniğini geliştirmek,
  • Hazırbulunuşluk düzeyini geliştirmek,
  • Yükseköğretim Kurumları Sınavında (YKS) başarılı olmasını sağlamak amacıyla dokuzuncu sınıftan başlamak üzere sınav ve ödevlerinde çalışmaları yapılır.

Bu sınavlar şunlardır:

  • 9, 10 ve 11. sınıflara okulların açıldığı hafta “Neler Hatırlıyorum” sınavı uygulanır. Hedef; öğrencinin bir önceki yıldan bu seneye neler taşıyabildiğini tespit ederek eksiklerini tamamlamaktır.
  • 9. ve 10. sınıflarda Akademik Gelişimi İzleme Sınavı ( AGİS ) ve yapılır.

AGİS 1- TM (30+30) 60 soruluk Türkçe, Matematik sınavıdır.

AGİS 2- FKB (20+20+20) 60 soruluk Fizik, Kimya, Biyoloji sınavıdır.

AGİS 3 TCD (26+26+8) Tarih, Coğrafya, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi sınavıdır.

Sınav içerikleri tamamen öğrencinin o sınava kadar gördüğü konulardan oluşur. Böylece öğrencinin akademik gelişimi takip edilir.

  • 11. sınıflarda yine;

AGİS 1- TM (30+30) 60 soruluk Türkçe, Matematik sınavıdır.

AGİS 2- FKB (MF GRUPLARI İÇİN) (20+20+20) 60 soruluk Fizik, Kimya, Biyoloji sınavıdır.

AGİS 2 TCFD (TM GRUPLARI İÇİN) (22+22+8+6) Tarih, Coğrafya, Felsefe, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi sınavıdır.

AGİS 3 İNGİLİZCE (TOEFL SINAVI) sınavıdır.

Sınav içerikleri tamamen öğrencinin o sınava kadar gördüğü konulardan oluşur. Böylece öğrencinin akademik gelişimi takip edilir.

  • 9, 10 ve 11. sınıflarda her AGİS bitiminde deneme sınavı uygulanır. AGİS sınavlarının farkı, sorularının ÖSYM’nin Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) standardına uygun hazırlanmasıdır.
  • Ayrıca 11. sınıflar, haziran ayı başında Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) deneme sınavına girerler. Hedef, haziran Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) öncesinde öğrencinin farkındalık düzeyini artırmaktır.
  • 12. sınıflarda ise öğrencilerimize YKS deneme sınavı uygulanır. Hedef, öğrencilerimizin geniş katılımlı sınavlarda eksiklerini tespit ederek kazanımlarını tamamlamaktır.
&
 

Paylaşın